Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
UNIWERSYTET KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
W KRAKOWIE
Szukaj
Studia ad Didacticam Scientiarum Socialium Pertinentia
  • O czasopiśmie
    • Cele i zakres
    • Ogłoszenia
    • Abstrakt/ indeksowanie / lista
    • Redakcja
    • Recenzenci
    • O Wydawcy
    • Oświadczenie dotyczące etyki publikacji i nadużyć w sztuce
    • Proces wzajemnej oceny
  • Dla autorów
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • Kontakt
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Nr V (2015): 197 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia V

Nr V (2015): 197 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia V

					Pokaż  Nr V (2015): 197 Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia ad Didacticam Biologiae Pertinentia V
Opublikowane: 2021-03-23

Pełny numer

  • Introduction (English)
  • Global education and shaping app (English)
  • Nature as a value promoted among (English)
  • Scientific theatre as a form of (English)
  • Representations of scientific cu (English)
  • The impact of professional devel (English)
  • Storytelling in teaching languag (English)
  • New course on curricula of natur (English)
  • Influence of teaching practice i (English)
  • Visualization of natural process (English)
  • Organization of conferences and (English)
  • Animation of science culture – e (English)
  • Aspergere’s syndrome – picture o (English)
  • Upbringing from the statistical (English)
  • Contents (English)

Zgłoś artykuł

Zgłoś artykuł

Język / Language

  • English
  • Język Polski
 

Wydawnictwo Naukowe

Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Kontakt:

Instytut Zarządzania i Spraw Społecznych

os. Stalowe 17

31-922 Kraków

tel.+48 12 662 79 50

e-mail: iziss@up.krakow.pl

Biuletyn Informacji Publicznej

Copyright © Uniwersytet Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie

Deklaracja dostępności cyfrowej

Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.